Kommentarer återigen!

Då är det dags igen för en uppföljare på kommentarer!
Älskar verkligen att folk sitter och kommenterar hur dålig jag är! Ni ska alla få svar på era kommentarer, allt detta kan ni följa här nedanför

Vi börjar med Ella.
Jag återkommer din blogg endast för att se om du trycker ner någon mer, eller om man kan anmäla dig. Du använder samma argument hela tiden, hittar du inget mer fel med mig än att jag handlar på coop forum med min mamma innan min födelsedag? Vad är en garderov, kan du snälla förklara? Och tankenivå heter det, man kör inte särskrivning där, om man inte är sär dårå. Adios

Svar
Hej kära loser!
Trevligt att du gillar om jag trycker ner några! Just nu är det du och MrAmin som ligger högt på listan, eftersom ni är nog de äckligaste personerna jag har sätt! Och jag har sätt många missfoster, men ni tar nog hela bunten helt klart! *applåder* Ella, jag skrev om coopforum eftersom det inlägget berättar exakt hur din blogg är.. Hoppas jag inte fick dig förvirrad nu vad jag menar är, Dina inlägg handlar om tråkiga saker som man inte vill höra om, även om man fick pengar för besväret. Ingen bryr sig om att dina naglar är gula och rosa, dessutom låter det som en dålig kombination, undra om du är färgblind eller om du vart tappad som bebis? Det lär vi nog aldrig få reda på.. Ella, vad är en garderov? om du är så grym på att diskutera så bör du nog kunna ha något bättre argument än att jag stavade fel på garderov när jag mycket väl vet att det heter Garderob din lilla fel knullade robot.
Jag hittade också ett fel i din menings uppbyggnad för den delen, men om du är så smart får du ta reda på det själv! så jag uppskattar att du gillar mästarens arbete, dessa ord som du använder för trycka ner mig fungerar inte! Min intellektuella nivå är lite högre än din. Jag tackar för ditt intresse för att se vem jag grillar nästa gång!
Ps: Finns inget ord som heter ”dårå”

Nästa är från Anonym P13 som använder hormon för att få brösten och växa.. (förhoppningsvis)

Har du argument? klart att du har, du som är bättre än alla andra och rättstavar också. Du är klantig och förlorar när du argumenterar och dom är inte särskillt bra eller bevisande, du som är så smart borde kunna göra bättre ifrån dig, eller hur? Och hur du än försöker vinna den här konflikten så kommer det inte gå för det du säger är så lame. Fråga mig vad som helst så ska du se att du får ett VETTIGT svar tillbaka.

Svar:
Tack Anonym P13 för att du återkommer!
 Jag har massa argument emot små pojkar som dig utan bröst! Tack att du erkänner att jag är grym och rättstavar! Det värmer i mitt hatiska hjärta. Nu måste du utveckla dig, Har jag någonsin förlorat i mina argument? Du förlorar precis nu! Juste precis du! Jag föreslår att du återkommer dagen du har växt upp och blivit en riktigt pojke, och kan diskutera på min extremt höga intellektuella nivå, stavfel kan även den smartaste göra! Är jag lame eftersom jag bara säger sanningen om att du kommer växa upp till en man? Ber om ursäkt att jag just nu har exploaterat hela världen för sanningen! Anonym P13, Det finns inget du kan göra för att bevisa för mig hur dum du är! Det har du redan gjort tillräckligt! Du kan fråga din mamma om vem daddario är? Hon lär säga att han är den mäktigaste människan jorden har skådat!
PS: särskillt stavas särskilt inte två L lilla du. Och dom är tal språk ej skriftspråk.

Nästa är från Ida!
Du behöver ju fan hjälp med allt. Att stava för att alla här håller nog med mig om att en treåring kan stava bättre. Du "grillar" bara alla för att du inte har något liv, du har fan inte det jag fattar inte hur du orkar. Du behöver seriöst hjälp.

Hej Ida!
Känns som du tar mig på allvar! Tackar för det, är stolt och glad att jag har växt hat hos en töntig bänksäck! en treåring kan stava bättre? Vem är det som nu behöver hjälp? Antar att din mamma fortfarande följer med dig till skolan, och knyter dina skor och gör dina läxor, eftersom att man märker på ditt sätt att din tankenivå är lite väl låg. en treåring kan inte stava (förutom daddario som hade svart bälte i karate och läst ungefär 200 böcker vid åldern 24 månader, vilket motsvarar 2år) Mitt liv är min religion! Är ledsen att din utblottade själ inte kan finna den glädje jag gör i mitt arbete! Min dröm får mig att fortsätta! Tänk dig en värld utan bögar och fjollor! Visst vore det underbart? Och i en sådan värld skulle inte en fjolla som Ida finnas i! Ida hoppas att du tar in dessa visdoms ord och må mästaren leda dig genom livet!

//Mästarn

Kommentarer
Postat av: till rikard, som måste vara ditt namn

sätt = sett

Hej kära loser!

Spela på din prickiga gitarr istället för att skriva här, ingen vill veta av dig. Och ägna dig åt "sex and drugs and rock n roll" som du skrivit lite slogan-aktigt där uppe. Och "I don't wanna stop here you know" låter som en fras från en my little pony film, eller kanske sleepover club?



"vart tappad "...? ordet vart definerar en riktning inte en händelse. "Vart ska du gå" är en korrekt användning av ordet.



Du stavade fel på garderob flera gånger i samma inlägg, en slump, Eller bara bristande kunskaper? Alla bör veta att det heter Garderob, inte garderov, allt annat är ju ett grovt tecken på bristande IQ.

2009-02-17 @ 20:59:54
Postat av: Anonym

hallå lite bilder på dej kanske, man vill ju se hur du ser ut :) älska din blogg :)

2009-02-24 @ 15:24:44
Postat av: Anonym

Tjena jag borde bli polare med dig.

Vart bor du och vad heter du... vi borde snacka med varandra om ett par saker.

2009-02-26 @ 16:04:37
Postat av: Anonym

Haha, awesome :)

2010-06-11 @ 00:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0