uppföljare på kommentarer!

Ella om Kommentarer!
  Det har du rätt i, men jag har å andra sidan inte bett någon läsa min blogg. Eller ens försökt göra mig själv intressantare än vad jag är, som du som har försökt göra något "nytt" genom att använda dig av billig vardaglig humor för att få folk att bli "grillade" eller vad du skrev.

Tack Ella för dessa ord! Det värmer att du återkommer och läser min blogg! Tack!
Jag har inte tvingat dig att läsa min blogg, men de säger ju att folk återkommer om man finner något intressant, och vad kan inte vara intressant med en mästare som berättar om hans syn på livet och folk! Min vardagliga humor är något du aldrig kommer att kunna nå upp till! eftersom min tanke nivå är nog steget högre än din IQ!
Lycka till med handlandet på coop med familjen!! och må jag mästaren vara en inspiration för ditt bloggande!

//Mvh Mästarn


Då går vi vidare till en hatiskt själ som bär på mycket ilska! Men inget är för svårt för Mästaren att hantera!

Anonym om Kommentarer!
alltså, vet du vilken jävla rasist/nazist du är ? plus att "Mr.AMIN" inte skrev det där förra inlägget, jag gjorde det. Och du är inte bäst i världen, varför tar du något någon annan skriver och gör om det som du vill ?! plus att jag läste dina kommentarer, den som är från "Dilan Balle Äppelmos" har du säkert skrivit själv. Och jag tänker faktiskt anmäla din blogg, skit i yttrandefrihetslagen och tryckfrihets lagen, det du gör är kränkande och allmänt fel! Förresten det där sista på inlägget som du påstår är skrivet av "MrAmin" jag syftar på den här meningen :Vad är det du vill nå ut med din blogg? Och vem är du? är egentligen från ett annat separat inlägg. Att vara homosexuell, bisexuell , transsexuell är lika normalt som att vara heterosexuell.

Hej Anonym! jag är ledsen att du inte kan acceptera min uppfattning! Antar att du är en väldigt vek person och går på extra hormon för att du ska utveckla könsorgan! men jag förlåter dig så länge du inte är bög!
Anonym, du får nog utveckla dig på vilket sätt jag är nazist? Jag har aldrig nämnt att min religion står för att utrotta bögarna, utan gud kommer att straffa dem en vacker dag, eller så kommer det att dö i någon plågsam sjukdom.
När du säger att Dilan Balle äppelmos inte är Mramin tror jag att du har fel.. Jag har möjligheten att kolla upp IP, och jag är nogran med att göra reserch innan jag lägger upp något på bloggen. Så antar att det står 1-0 till Mästaren.
Vad jag vill nå ut med min blogg är att få min religion att växa, och få folk att förstå vilket hot bögar utgör mot våran välfärd! Det ska jag återkomma till senare! håll i hatten!  Jag är Mästaren och jag anmäler aldrig min Ankomst, likadant som vinden aldrig anmäler sin ankomst, hoppas du är tillräckligt smart att förstå! 
De enda som accepteras i mitt samhälle skulle bara vara hetrosexuella! eller lesbiska tjejer!

sen vill jag passa på att tacka

Micka om Kommentarer:
din desgin är nog den snyggaste blogg design jag sett :D

Tack för att du uppskattar slitet bakom designen! jag la ner ungefär 5minuter och den är nog bland den snyggaste straighta blogg jag sätt!

Mästarn

Kommentarer
Postat av: Micka

well det är väl dom snabbaste designerna som blir de snyggaste ;D inte så plåttrigt.

2009-02-12 @ 21:44:19
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Amanda

du har ju allvarliga stavproblem,sånna som du borde fan inte få blogga. INSPIRATION.UPPSKATTAR.LESBISKA.Varsågod för hjälpen på de ord du tydligen hade problem att stava :)

2009-02-12 @ 21:58:48
Postat av: ANONYM SOM HATAR MÄSTARN ;)

okej, först vill jag bara säga att jag är mycket yngre än dig och kan uppenbarligen stava mycket bättre än dig. Och jag går inte på extra hormon, varför skulle en trettonårig tjej göra det? haha jag sa min ålder. Nu kan du tracka mig mer, tjoho. Ska jag berätta varför du är nazist ? som du uppenbarligen skrev i ditt inlägg, har nazist med religion att göra. Men nazist betyder också att man tror att man är bättre än alla andra, vilket du tror och oavsett vad du säger är du inte bättre än någon annan i denna värld.

Ville bara förklara för dig men eftersom du inte kan tänka klart, och hittar på en massa lögner, så blir du nog glad över att höra att du är en rastiskt, helidiot som är egoistisk.

2009-02-12 @ 22:09:15
Postat av: Anonym

Hej Anonym F13!

Antar att du går på extra hormon för du ej har kommit in i puberteten ännu, och du vill att alla pojkar ska kolla på dina bröst! Det är ett vanlig fenomen bland svaga människor som söker uppmärksamhet och jag förlåter dig!



Man är inte Nazist eftersom jag tror att jag är bättre än alla! Det är vetenskapligt bevisat att mästarn är det! så du din lilla människoaktivist kan gå och gråta någon annanstans där någon bryr sig!

Uppskattar din kommentar! och jag ska be för dig inatt att dina bröst ska växa!



//Mästarn



2009-02-12 @ 22:21:32
URL: http://daddario.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag återkommer din blogg endast för att se om du trycker ner någon mer, eller om man kan anmäla dig. Du använder samma argument hela tiden, hittar du inget mer fel med mig än att jag handlar på coop forum med min mamma innan min födelsedag? Vad är en garderov, kan du snälla förklara? Och tankenivå heter det, man kör inte särskrivning där, om man inte är sär dårå. Adios

2009-02-13 @ 09:56:08
URL: http://yoella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du argument? klart att du har, du som är bättre än alla andra och rättstavar också. Du är klantig och förlorar när du argumenterar och dom är inte särskillt bra eller bevisande, du som är så smart borde kunna göra bättre ifrån dig, eller hur? Och hur du än försöker vinna den här konflikten så kommer det inte gå för det du säger är så lame. Fråga mig vad som helst så ska du se att du får ett VETTIGT svar tillbaka.

2009-02-13 @ 22:28:24
Postat av: Ida

Du behöver ju fan hjälp med allt.

Att stava för att alla här håller nog med mig om att en treåring kan stava bättre. Du "grillar" bara alla för att du inte har något liv, du har fan inte det jag fattar inte hur du orkar. Du behöver seriöst hjälp.

2009-02-13 @ 22:32:09
Postat av: Ida

HAHA din bloggdesign är typ den fulaste jag någonsin sätt. Byebye MÄSTAREN

2009-02-13 @ 22:35:21
Postat av: Anonym

GARDEROV HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-02-13 @ 23:17:47
Postat av: Anonym

funderat på att radera din blogg?

2009-02-13 @ 23:18:45
Postat av: NG

lite bögiga gitarrer längst upp va? med prickar på och allt.

2009-02-14 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0