Kommentarer! Arga Kommentarer!

Tack! nu får jag respons på mitt fina arbete! och jag har väckt starka känslor hos bögar och pussys! Ni hörde rätt!

Vill tacka www.mramin.blogg.se < bög bloggarn, som gillar stock> utan dig hade jag inte lyckats!

Jag ska besvara lite kommentarer i detta inlägg och vi börjar med Linda som skrev detta om min inlägg "Segt"

Postat av:Linda
Människor som du vill jag inte ska få vara med och försvara vårt land!
2009-02-11 @ 13:55:50

Tack Linda för dina visdomsord! Jag antar att du skulle gå ut med kpist och försvara Sverige i eventuellt krig? Antar att du säger nej! Då till dig tycker jag att du ska vara stolt över mig som vill tjäna kung och fosterland i krig! och hålla landet rent i alla dess former! speciellt bögar!

Nästa kommentar är från MrAmin! De här lever jag för (L)!

Postat av: MrAmin
du är så jävla störd. fatta att alla människor är lika mkt värda, oavsett sexuell läggning ?! Bara för att du tkr du är bäst i världen, har inte du rätt att hacka ner på andra. Ingen har den rätten att hacka ner på andra. Undrar om man kan anmäla din blogg förresten. och nej, jag är inte homosexuell. jag är faktiskt hetero.  Vad är det du vill nå ut med din blogg? Och vem är du?

Svar till kära påsatta jäveln!
MrAmin! Jag tycker att alla människor är lika värda! så länge de ej är bögar så är jag jätte nöjd! Dock så tycker jag lebbar är helt okej! Men inte bögar! Tack för att du påpekar att mitt budskap har kommit fram om att jag är bäst i världen! äntligen lite bekräftelse! Amin eftersom jag är bättre en alla andra! Enligt dig också! så har jag nog rätt att hacka ner på vem jag vill.. Ett spännande inlägg om bögar (MrAmin) kommer att följas upp! Du får gärna anmäla min blogg! Det går ej att tysta vågorna! eller när löven blåser i ett träd! likadant kan du inte stoppa Mästaren till att få fram sin religion! och få ett slut på dessa bög fasoner! väx up säger jag bara!

Sen vill jag bara tacka Patrik till hans hängivna stöd! Att jag är riktigt skön, och att jag har rätt i allt jag pratar om! Tack Patrik det uppskattas!

//Mästaren

Kommentarer
Postat av: Ella

sv: Det har du rätt i, men jag har å andra sidan inte bett någon läsa min blogg. Eller ens försökt göra mig själv intressantare än vad jag är, som du som har försökt göra något "nytt" genom att använda dig av billig vardaglig humor för att få folk att bli "grillade" eller vad du skrev.

2009-02-12 @ 06:35:38
URL: http://yoella.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså, vet du vilken jävla rasist/nazist du är ? plus att "Mr.AMIN" inte skrev det där förra inlägget, jag gjorde det. Och du är inte bäst i världen, varför tar du något någon annan skriver och gör om det som du vill ?! plus att jag läste dina kommentarer, den som är från "Dilan Balle Äppelmos" har du säkert skrivit själv. Och jag tänker faktiskt anmäla din blogg, skit i yttrandefrihetslagen och tryckfrihets lagen, det du gör är kränkande och allmänt fel! Förresten det där sista på inlägget som du påstår är skrivet av "MrAmin" jag syftar på den här meningen :Vad är det du vill nå ut med din blogg? Och vem är du?





är egentligen från ett annat separat inlägg. Att vara homosexuell, bisexuell , transsexuell är lika normalt som att vara heterosexuell.

2009-02-12 @ 15:10:21
Postat av: Anonym

Tack för din kommentar, men I Sverige har vi yttrandefrihet! Inte alls är jag nazist! Jag har något emot bögar bara! Om du inte är bög behöver du inte känna dig hotad käre kamrat!



2009-02-12 @ 16:45:04
Postat av: DilanAmin

Svar; Nej alltså nu har jag fått nog av dig!!

Vem är du? Vart bor du? Vad får du utav att skriva massa bullshit här på din blogg?

2009-02-12 @ 19:32:45
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Micka

din desgin är nog den snyggaste blogg design jag sett :D

2009-02-12 @ 21:01:53
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0