Aids&Hiv!

Tja! Klagobloggen har nu påbörjats då jag idag fick energi av att skriva ett trevligt inlägg till en ung pojke som äntligen vågat ta steget utanför garderoven. Jag pratar självklart om en bög! Javisst ni hörde det, en livslevande bög som vågar komma ut ifrån garderoven?
Jag slutas aldrig att förvånas över dagens ungdomar, brist på själv respekt vem fan vill se en levande bög ta bilder på sig själv när han bokstavligen går ut från en garderov? . dessa jävla bögar de är allt jag har att säga!

Imorgon följer ett spännande inlägg! Möjligen en uppföljare och ni ska få blogg namn till den där påsatta jäveln!
Jag förväntar mig massa komentarer om hur elak mästaren är.. Man kan ju inte vara alla till lags. And you fags better watch out!

peace out alla bänksäckar och gnällrunkare!
ps: oskar gillar att fantisera om said naken..

Kommentarer
Postat av: lina

rikard .. du är störd :)

2009-02-02 @ 22:01:16
URL: http://norenobrundin.blogg.se/
Postat av: master

Eller är jag inte bara rätt skön?

2009-02-02 @ 23:11:44
Postat av: Patrik

Haha, faan va rått Rikard! xD

2009-02-03 @ 12:28:44
Postat av: Anonym

du är så jävla störd. fatta att alla människor är lika mkt värda, oavsett sexuell läggning ?! Bara för att du tkr du är bäst i världen, har inte du rätt att hacka ner på andra. Ingen har den rätten att hacka ner på andra.

Undrar om man kan anmäla din blogg förresten.

2009-02-09 @ 18:30:44
Postat av: Anonym

och nej, jag är inte homosexuell. jag är faktiskt hetero.

2009-02-09 @ 18:31:28
Postat av: Dilan balle äppelmos

Svar: Vad är det du vill nå ut med din blogg? Och vem är du?

2009-02-10 @ 22:44:42
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Ella

Du är tragisk. Vem vill läsa en blogg som bara handlar om hur mycket du hatar saker?

2009-02-11 @ 21:46:55
URL: http://yoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0