Yeaaah Yeaaaah

Hallå där i skogen! Har precis skapat den här bloggen, och ni kan förvänta er massa stavfel för min svenska är sär.

Jag kommer att skriva om absolut allt! Det jag läser i tidningen, det som händer under min ljuvliga dag. eller bara massa dagisbarn som trakaserar mig..

Bloggen kanske kommer verka aningen trög ibörjan, det är för jag har skrivar skräck! haha, Tro det eller ej kompis!

Today: Hade skola idag, vilket var helt hyffsat kul idag, med tanke på skolfoto och pooya i närheten! Då kan det bara gå fel.. Ojojoj "putta mera med tuttarna" hahaah grymt skön han är, samt alla hans Hemoroider han gillar o trycka upp i arslet.. Får ta och greja en bild på den där pooya! slutade klockan 15 idag! och Imorgon har man sovmorgon med tanke på att bitchen (Tyska kärringen) Är bort rest, vilket jag hoppas att hon kommer forsätta vara i framtiden.. Alltså finns inget hemskare att sitta med henne i en timme och 15 minuter.. Nu hoppas jag inte att hon är så "cool" att hon sitter o läser min blogg..

Jag ska försöka behålla mig lite anonym ett tag till..

Sha long!

Kommentarer
Postat av: Eric Svensson

Nä, bara de tuffaste grabbarna läser Rikards blogg. :>

2008-09-02 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0