Uppdate

Hallå! Sitter här och har tränat ett tag nu på webbmagistern.se Riktigt bra sida, Börjar få MVG på många delar, men något jag aldrig kommer att klara av är Sjöar / Åar o allt där omkring!
Martin Tror att han kan fråga magnus om han får köra provet senare ? Har aldrig hört talats om någon sån saer behandling? Om han får den behandlingen kan jag också behöva de..

Har snackat med min polare från Kroatien också, och han är verkligen tränings freeeekak!! alltså jag skämtar inte, han gymmar 5 dagar i veckan 4 timmar varje dag, Äkta biff han är.. Han sitter o berätta för mig hur jag ska göra för bli som han?!

Lite roligt enligt mig, men men man får väl se hur det går?

Har dessutom lirat en del gitarr, och gått en promenad med hunden som var jobbigt, för mitt under det hela så ska det börja spö regna.. Tack sverige säger jag..


//Mästarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0