Teh dagen so far

Today har jag haft en kort skoldag! hoppas bara att flera är på väg! Hade Mattematik och No, där vi fick se en film om människans uppkomst på NO.. Sen ville verkligen Martin och Lina se ming blogg som jag inte har någon aning om varför, men dom började bli väldigt elaka mot mig för jag ville hålla den hemlig, men nu vet dom om bloggen ;o

Vill också tilläga att martin tycker jag är  "Skit sexig" aa, de låter lite gay.. men det är vad vi kallar han för.. Gay martin..
Efter skolan skulle jag till najaden och köpa gym kort, men dum som man är så hittade man ej ditt.. Och gay martin dissade mig i sista sekund för att hjälpa mig ditt...


anyway, bussen hem var lyckad med tanke på att jag stötte på en av mina barndoms polare som jag kanske inte snackat med sen jag gick i 5an.. och han går numera Fordons programet och var på väg till sin praktikplats.

Sen ska jag också tilläga att jag kommer ha lite olika "Dagens"  grejer här på bloggen!

oja! det kommer att vara allt ifrån Dagens fulaste damp unge, till dagens bästa damp unge.. allt där omkring!

Så nu har ni fått mitt 2a coola inlägg här, vill också bara säga att jag knäcker sönder på Avalance på micmas hemsida.. folket i skolan kallar mig för mästarn, så det säger väl lite ?

Sen ska jag också passa på o länka till Linas och Firrans blogg http://norenobrundin.blogg.se

Allt för nu!
//Mästarn

Kommentarer
Postat av: Lina

du får hjälpa mig lite med min blogg "mästarn" haha!

2008-09-03 @ 14:37:25
URL: http://norenobrundin.blogg.se/
Postat av: Mästarns Härskare

Hurre du din Jävel alla vet att det är du som kallas GAY RIKTARD!

2008-09-03 @ 14:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0