Segt

Tjaaa, Har inte kännt för blogga på några dagar, mmh skit segt! I Tisdags var vi på något studiebesök SIDA tror jag, vi fick vara inne i ett litet lek rum, där vi fick säga vad vi tyckte och inte tyckte.. Alltså låter flumigt, men de är nog bara jag som är flumigt. Anyway, vi hade svenska lektion efter, 3/4 av klassen kom ej, så det slutade med att Rikard fick en guldstjärna i kanten..

ahah jag är fett stolt!!

Fick tillbacks geografi provet, är nöjd fick G! yes!

Juste glömde nästan bort fille, "råkade" putta ner han från bordet mitt i mitt raseri anfall mot spelet, så han föll och först slog i stolen, sen från stolen till byrån? och där skrapa den i han i ryggen, och folk tro mig när jag säger att det såg ut som ett blodbad, de är milt sagt.. han fick plåstras om, och sjuksköterskan tyckte att han kunde sy det där.. Inte fille då, men någon kompetent!

och nyss fick jag reda på att jag ska mönstra år 2009, haha kanske blir skickad till Tyskland? valde ju "utlandstjänst" så man får väl se... 

sen det vidrigaste av allt under dessa dagar var att IDAG, så var Oskar så jävla äcklig och pekade på något skit som han ansåg vara sperma, som låg på toaleten..

Jag har 2 teorier om det, för han sa att den som var där innan hade gjort det.

#1. Oskar smakade på sarren på golvet, och han har smaken för det, så de var lätt att urskilja.
#2. Oskar han inte med ett "efter" skak igår kväll, och det slant ut idag..


Auf widersnichtecel!

Kommentarer
Postat av: Linda

Människor som du vill jag inte ska få vara med och försvara vårt land!

2009-02-11 @ 13:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0