Olika sorters musik

Tjaa! Nu äre så här att jag sitter o lyssnar på Rockklassiker, as skön radio station, då kände jag att jag måste blogga om min musik smak och vad jag tycker om annan skit musik!

Heavy Metal / Hard Rock


Alltså, den här musiken älskar jag.. Lixom finns det något ballare med vrålande snubbare med atityd och står o vrålar "Sex and drugs and rock n roll" alltså jag tror fane mig inte det.. Alltså alla dessa riff som är så himla sköna! och för er som inte vet vad riff så är det en Melodi slinga som upprepas om och om ige..

Alltså hur själva låten är gjord! svett o attityd! as hårt måste jag bara säga...

Favo Band: Ozzy Osbourne

Rock / Hard Rock

Här inne platsar ACDC stenhårt, praktexempel på Rock alltså, måste också till lägga att ACDC släpper nytt album inom snar framtid (Black Ice) heter albumet..
Alltså Själva rock / hard rock.. tycker jag att man känner igen från det lite mera "ljusare tonerna" alltså låten är ljusare, lite mera diskant, inte alls lika mycket bas som Heavy Metal kör, och Rock är ju också aningen lugnare.. nya "rock" band tycker jag är svåra att hitta idag... Rockband idag är väl typ som Danny? och han suger verkligen, snälla skicka han till polen! obs har inget emot polen!

Pop / Rapp

43 ord räcker
Alltså, värsta musiken någonsin, Okej vissa beat kan vara sköna, men vafan jag ger mig fan i era pimpade bilar, o alla era 20 hoes och att sångarn är värsta pimpen, jag fattade det första gången han sa det... usch för den skiten..

Klassisk Musik


Alltså,  denna musik är askön, alltså.. så klassiskt det bara kan bli, älskar Mozart, Bethoven, Paganini eller hur han stavas.. Alla dom är helt otroliga.. Skulle inte säga att jag gillar det mer än rock / metal.. men alltså sitter gärna hemma o lyssnar på Klassisk musik..


Det här var premiär för Dagens inläggen, och idag blev det Musik! Imorgon blir det något helt annat! ojoj!

//Mästarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0