Nötarn

Sitter här nu och nöter sönder www.webbmagistern.se Måste säga att det går väldigt bra för mig, förutom på sjöar där det verkligen suger..

Vill också säga att jag har uppdaterat designen på hemsidan, hoppas den ser lite roligare ut..
Mina planer för idag är att jag ska orka pallra mig iväg till Handen centrum igen och köpa gym kort på najaden..
men vet fan inte alls vart det ligger? ner för någon rultrappa?
äsch jag klarar inte av det:P

och sen måste jag börja mit "nötar" schema för gitarr. Alla er som är aningen intreserade av vad jag skriver, vilket väldigt få är? Så spelar jag el-gitarr och har gjort ett par år tillbacks.. Och har ett schema för mitt gitarr spelande varje dag..

och sen ska jag få ännu ett nytt schema över "gym" alltså vad för övningar jag ska köra för bli en riktig biff


//Mästarn

juste, ville bara säga att jag såg Findy idag som ser ut som en väldigt stor apa på ett manligt sätt, men han är jävligt cool, så de jämnar ut sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0