Gym!

Tjaa, Mästarn här.. Idag hade man Idrott vilket var helt okej för vi hade orientering och dom som var i mitt lag: (wanna be mästarn lina) I vårat lag, hon var bra på sin sak.. och sen inte för att glömma martin som inte heller var så pjåkig..

Sen vare Ludde o Eric i Matsalen, schööna dom är, Eric förklarade att han var mer värd än wanna be mästarn Lina också genom att han går NO.

Några timmar later vare gym premiär! absolut inte gymmat på 3 månader (hela sommarn typ) Kände as bra, och fan nu är man så jävla trött att jag knappt orkar lyfta en matkasse, och ja mat kassar är fan tunga..

Står man där påväg hem o väntar på bussen, kollar i ens kasse med kläder i, vart fan är mina skor? Absolut Mästarn hade glömt sina skor på Gymmet, vilket jävla kaos fick rusha ner för 100 jävla trappor o hämta skorna och samma procedur för komma upp! wieee!

så nu känner jag mig fett taggad för nästa gång alltså, mät och jag ska nämligen bli lite biff! aaa, tro de eller ej..

PS: Ja pooya du hade rövsvett ditt jävla äckel..

Kommentarer
Postat av: Eric Svensson

What the fuck? Det har jag inget minne av. Var jättesnäll och uppdatera mitt minne.

2008-09-06 @ 15:20:29
URL: http://tush.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0