Blogg?

Vafan har jag en blogg för? Alltså man har endå aldrig tid och skriva, o varje gång jag ska skriva slutar det med att jag hittar på massa skit..

Nu ska jag vara helt jävla ärlig, och bara skriva skit som alla andra idioter som har blogg, förutom tush bloggen..

"Mindag"

Jag vaknade 15minuter i 7! och guuued vad jobbigt det var, man gjorde sig i ordning, sprang till bussen.. Jag vet to cool for walking! Sitter på bussen träffar gilli, (christoffer) o vi kom fram till att han var pedofil, och matte älskade han.. Don't ask me about this shit...

Skoldagen var som vilken annan. förutom Engelska prov, vilket mästarn rockade fett på.. Och lina verkar inte glömma att kalla martin för G martin.. Ni får lista ut vad det menas..
Oskar är lika snäll som vanligt, och hans skratt vill jag bara spy på.. jepp SPY PÅ! och Linus tycker om att göra allt för Hitler, vilket jag också gör !

Senare hade vi musik, de var askul för jag och Martin knäckte, eller martin förstörde min stil helt! alltså tro det eller ej.. gud vad han sabbade när jag körde mina solon o allt.. nej nog om han..
Trummisen är as cool, han och vi ska göra en låt som heter Getblod eller vad fan det nu var..

hahah han är en liten satansdyrkare, och vi diggar han stenhårt!

Stack hem, och sitter här nu o lodar.. har skrivit en svenska "reflektion" över något som jag tyckte sög...
Jag trivs bäst när jag spelar gitarr och kollar på tuttar...

Detta inlägg är dedikerat till Oskar den lille..

Sen till alla er som vill höra om pojken Ted, akA teddan.
Historian ska postas väldigt snart, har bara varit väldigt blogg trött på senaste.. För får inga kommentarer.

Så vill ni höra mera detaljer om: Lina, Pooya, Martin G. Oskar, Linus aka Hitler.. Tycker jag ni ska ge mig lite response..

PS: Såg tyska kärringen idag, ville bara hugga huvudet av henne, men bäst o smöra lite... Oskar tycker jag är bäst på det, för jag "Bokstavligen" Slickar hennes arsle med tungan enligt han.. Vad fan slickar man annars med? Jävla retard...
Fuck off and die.. Bög!



//Mästarn

Kommentarer
Postat av: Teddy

lägga upp snart? hur länge har du inte sagt det...

2008-09-29 @ 22:49:14
Postat av: Anonym

ahhaha fan vad ful du är

2008-11-10 @ 13:12:38
Postat av: Patrik

Du är värdelös "mästarn"!!!

2008-11-20 @ 14:15:50
URL: http://patrikmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0